«آنا نعمتی» بازیگر معروف سینما و تئاتر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز در حاشیه اجرای این نمایش، گفت

«آنا نعمتی» بازیگر معروف سینما و تئاتر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز در حاشیه اجرای این نمایش، گفت: در حدود یک ماه و یک هفته مداوم برای اجرای این نمایش تلاش کردیم، سعی کردیم در کلیت کار سنت شکنی داشته باشیم و وارد فضای مدرنیته نشویم.

نعمتی با اشاره به اینکه سبک برشت که بر اساس آن این نمایش به اجرا درآمد، موجب جذاب‌تر شدن داستان شده بود، افزود: کار سختی است و نیاز به تمرکز بالایی دارد؛ من باید همزمان به عنوان راوی با تماشاچیان صحبت کنم و هم به خوبی نقشم را ایفا کنم؛ به خاطر شرایط موجود من تنها با تغییر دامن و یا تغییر فیزیکی و صدا شخصیت ها را از هم تفکیک می کردم و برای من که تجربه زیادی نداشتم کار آسانی نبود ولی خب با کمک دوستان و تمرین تمام وقت تونستم به خوبی نقشم را پیدا کنم.

وی درباره نمایشنامه که شامل گریم، لباس و اسامی چینی بود و به موضوع جفا و وفا می پرداخت نیز گفت: نمایش موضوع بسیار جذابی دارد و اصولا درون مایه نمایشنامه‌های شرقی خیلی نزدیک به هم است و به فضای اجتماعی و آداب و رسوم ما در عین وجود برخی از تفاوت‌ها نزدیک باشد؛ در مدت زمانی که برای اجرا آماده می‌شدیم نمایشنامه، کتاب و فیلم های چینی هم دیدم ولی خب ما باید این نمایشنامه را ایرانیزه می کردیم و قرار نیود این نمایشنامه به سبک نمایش های چینی اجرا شود.

نعمتی درباره ایفای عنوان نقش اول این نمایش و همبازی شدن با دو نفر از پیشکسوتان این عرصه، گفت: آقای سیامک صفری از اساتید عرصه تئاتر هستند و یادم هست زمانی که در کلاس آقای سمندریان درس می‌خواندم یکی از چیزهایی که همیشه دوست داشتم این بود که وقتی ایشان روی صحنه بودند شاهد اجراهایشان بودند؛ خب برای من رفتن روی صحنه همراه با آقای صفری که از سوی اهالی تئاتر امپراطوری صحنه خوانده می شوند یک اتفاق بزرگ بود. آقای محدث هم یکی از بزرگان این عرصه هستند و تاکنون کاندیدای دریافت چند جایزه در چند جشنواره شدند و بسیار خوش درخشیدند و بسیار به من انرژی دادند. چیزهای خیلی زیادی از دوستان یاد گرفتم و میتونم بگم تجربه خیلی
بزرگی برای من بود.
آنا نعمتی درباره نقاط قوت و تفاوت این اجرا با دیگر کارهایی که در عرصه تئاتر انجام داده و یا دیده اند نیز گفت: این نمایش رئال بود و بازی کردن در یک نمایش رئال با نمایشنامه ای کلاسیک بسیار متفاوت و سخت تر است؛ من تجربه هایی در این زمینه داشتم ولی «ناقوس ها برای چی‌ن به صدا در می‌آیند؟» تجربه ای متفاوت بود؛ از طرفی دیگر یکی از دغدغه های من همیشه حضور در کاری متفاوت است که این نمایش توانست برای من این تفاوت را به همراه داشته باشد.

وی درباره بازتاب های که این نمایش تاکنون داشته است و واکنش هایی که از تماشاچیان دریافت کرده است، افزود: خوشبختانه همه چیز خوب بود و خوب پیش رفت و با وجود اینکه تبلیغات قابل توجهی هم برای این کار نداشتیم اما تقریبا در هر اجرا سالن نیمه پر شد و حس خوب را از تماشاچیان گرفتیم و این خود زندگی است و همین فیدبک ها و حس های خوب است که انسان را به تئاتر معتاد می کند.

Ayers’ membership in the radical weather underground in the 1960s and 1970s and assert that the www.admission-writer.com/ college application essays democratic presidential nominee has been keeping company with an unrepentant domestic terrorist.

«آنا نعمتی» بازیگر معروف سینما و تئاتر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز در حاشیه اجرای این نمایش، گفت: در حدود یک ماه و یک هفته مداوم برای اجرای این نمایش تلاش کردیم، سعی کردیم در کلیت کار سنت شکنی داشته باشیم و وارد فضای مدرنیته نشویم.

نعمتی با اشاره به اینکه سبک برشت که بر اساس آن این نمایش به اجرا درآمد، موجب جذاب‌تر شدن داستان شده بود، افزود: کار سختی است و نیاز به تمرکز بالایی دارد؛ من باید همزمان به عنوان راوی با تماشاچیان صحبت کنم و هم به خوبی نقشم را ایفا کنم؛ به خاطر شرایط موجود من تنها با تغییر دامن و یا تغییر فیزیکی و صدا شخصیت ها را از هم تفکیک می کردم و برای من که تجربه زیادی نداشتم کار آسانی نبود ولی خب با کمک دوستان و تمرین تمام وقت تونستم به خوبی نقشم را پیدا کنم.

وی درباره نمایشنامه که شامل گریم، لباس و اسامی چینی بود و به موضوع جفا و وفا می پرداخت نیز گفت: نمایش موضوع بسیار جذابی دارد و اصولا درون مایه نمایشنامه‌های شرقی خیلی نزدیک به هم است و به فضای اجتماعی و آداب و رسوم ما در عین وجود برخی از تفاوت‌ها نزدیک باشد؛ در مدت زمانی که برای اجرا آماده می‌شدیم نمایشنامه، کتاب و فیلم های چینی هم دیدم ولی خب ما باید این نمایشنامه را ایرانیزه می کردیم و قرار نیود این نمایشنامه به سبک نمایش های چینی اجرا شود.

نعمتی درباره ایفای عنوان نقش اول این نمایش و همبازی شدن با دو نفر از پیشکسوتان این عرصه، گفت: آقای سیامک صفری از اساتید عرصه تئاتر هستند و یادم هست زمانی که در کلاس آقای سمندریان درس می‌خواندم یکی از چیزهایی که همیشه دوست داشتم این بود که وقتی ایشان روی صحنه بودند شاهد اجراهایشان بودند؛ خب برای من رفتن روی صحنه همراه با آقای صفری که از سوی اهالی تئاتر امپراطوری صحنه خوانده می شوند یک اتفاق بزرگ بود. آقای محدث هم یکی از بزرگان این عرصه هستند و تاکنون کاندیدای دریافت چند جایزه در چند جشنواره شدند و بسیار خوش درخشیدند و بسیار به من انرژی دادند. چیزهای خیلی زیادی از دوستان یاد گرفتم و میتونم بگم تجربه خیلی
بزرگی برای من بود.
آنا نعمتی درباره نقاط قوت و تفاوت این اجرا با دیگر کارهایی که در عرصه تئاتر انجام داده و یا دیده اند نیز گفت: این نمایش رئال بود و بازی کردن در یک نمایش رئال با نمایشنامه ای کلاسیک بسیار متفاوت و سخت تر است؛ من تجربه هایی در این زمینه داشتم ولی «ناقوس ها برای چی‌ن به صدا در می‌آیند؟» تجربه ای متفاوت بود؛ از طرفی دیگر یکی از دغدغه های من همیشه حضور در کاری متفاوت است که این نمایش توانست برای من این تفاوت را به همراه داشته باشد.

وی درباره بازتاب های که این نمایش تاکنون داشته است و واکنش هایی که از تماشاچیان دریافت کرده است، افزود: خوشبختانه همه چیز خوب بود و خوب پیش رفت و با وجود اینکه تبلیغات قابل توجهی هم برای این کار نداشتیم اما تقریبا در هر اجرا سالن نیمه پر شد و حس خوب را از تماشاچیان گرفتیم و این خود زندگی است و همین فیدبک ها و حس های خوب است که انسان را به تئاتر معتاد می کند.

Ayers’ membership in the radical weather underground in the 1960s and 1970s and assert that the www.admission-writer.com/ college application essays democratic presidential nominee has been keeping company with an unrepentant domestic terrorist.